RETROSPECTIVA 2014
Postat de Lumea-Columbofilă.ro la 14 noiembrie 2014
Daca nu putem vorbi de un uniformism al REGULAMENTELOR PE RASE, acordării punctajului pe minut, bonificaţii in funcţie de diferite criterii, toate rasele au insa un numitor comun: orele si minutele.
Incerc mai jos o paralela intre rezultatele obţinute in anul competitional 2014 al CLUBUL-ui SPORTIV COLUMBOFIL TIPPLER-ROMANIA, club ce a obţinut CERTIFICATUL DE IDENTITATE SPORTIVA acreditat de MINISTERUL TINERTETULUI SI SPORTULUI, si celelalte cluburi din ROMÂNIA care organizează in paralel competiţii cu rase crescute de membrii CSCT-RO.
CLICK PT MARIRE
In speranţa ca aceste paralele vor limpezi apele in 2014, fac o precizare ca la ACPJG-RO si ALŢII etapele de tineret s-au desfăşurat in lunile septembrie-octombrie 2014.
CU RESPECT,
Virfenescu Ion
21,010 total views, 1 views today
Comentarii
45 comentarii
Parerea ta conteaza! Lumea-Columbofilă.ro
Retine: Comentariul va fi facut public dupa aprobarea sa de catre administratorul blogului.
Totusi, domnule Virfenescu, in primul tabel se compara mere cu pere ceea ce nu mi se pare corect din partea dumneavoastra. Puteati preciza in articol ca este vorba de doua tipuri de Tippleri total diferite ca mod de comportare in aer.
Ca semnatar al articolului ne puteti detalia acel rezultat de 18 ore si 20 minute…..cine l-a realizat, in ce localitate, cum este acel rezultat fata de recordul actual, cu ce metode de antrenament, hranire se ajunge la asemenea rezultate, etc. Ar fi mult mai interesant de urmarit aceste informatii decat o incercare de denigrare a unei categorii de Tippler care, culmea, a stat la baza acestora care fac rezultatele de care vorbim.
Multumim anticipat pentru lamuriri.
Daca numitorul comun sunt ‘orele si minutele’ o comparatie foarte frumoasa ar trebui facuta intre tiplerii zburati in aceeasi localitate de exemplu Drobeta Turnu Severin, unde in general prombeii zboara cu uliul in spate, deci in aceleasi conditi.
In anul competitional 2014 concurentii zburatori de tipleri ai Clubului Drobeta ,domnii Virfenescu Ion si Draghici Stefan nu au zburat in toate etapele maturi + tineret amandoi la un loc cat a facut crescatorul ACPJG Laurentiu Bogorodita intr-o singura etapa de pui . Mi se pare o comparatie elocventa a crescatorilor de tipleri din Turnu Severin care zboara in aceleasi conditi de mediu (cu soimul in spate).
Daca prin acest tabel se doreste a da alte asemanari referitor la zborurile obtinute in timpul verii si cele din toamna putem face alte comparatii pe care autorul topicului ‘a omis’ a le face : zborurile obtinute in clubul CSCT-Dr. Tr. Severin cu puii nu trec de 5 ore (ultimile 2 etape se fac uneori pe timp canicular si in plin sezon al atacului de soim) iar la cluburile din Severin , printre care si ACPJG au fost 4 zboruri cu tineretul peste 8 ore : Bogorodita- 8h , Chirita- 9h 30min , Jarcu- 8h 30min ,Breazu- 8h .Mentionez ca singurul club din localitate care mai zboara tineretul in plin sezon al atacului de soim este clubul Drobeta iar crescatorii ce zboara in acea perioada nu au nici un fel de protectie din partea colegilor ce zboara tineretul in toamna.
Se vede clar ca zborurile cu tineretul in toamna au fost mult mai performante datorita acalmiei batailor de soim (soimul calator pleaca sau se pregateste de plecare in acea perioada si nici nu mai creste pui).
Nu uitam zborul deosebit facut de Stoiculescu Valentin cu ciungii de Ploiesti (9h 45min cu maturii) , unde am fost arbitru, zborul desfasurandu-se intr-o locatie la peste 30 km distanta de Turnu Severin , zona ce poate fi asemuita (din punct de vedere al atacurilor de soim) cu Plenita , Calafat ori Craiova .
In localitatea Drobeta Turnu Severin de cele mai multe ori zborurile nu mai evidentiaza valoarea crescatorului si a pasarilor sale ci se evidentiaza crescatorul ce are norocul sa fie batut de mai putine ori de soim intr-un zbor , pentru ca una e sa te bata o data , de 2 ori sau de mai multe ori.
Sper ca acest topic al domnului Virfenescu Ion sa nu fie un strigat al nevoii de iesire din anonimat ce se doreste a culmina cu circ .
Multa ipocrizie si diversiune in elaborarea acestui tabel:
– Cu o floare nu se face primavara, nepoate!
Domnule Virfenescu, ai ales 1, 2 rezultate care iti convin, restul rezultatelor de la clubul tau, MAJORITATEA DESCALIFICARI, prin nerealizarea baremelor de durata si altitudine , uitand intentionat sa le mentionezi!!!!!
Ex: la ciung de Ploiesti : 9 h si 45 min.- la maturi , din 6 concurenti. Frumos, dar pervers, deoarece ai omis in mod intentionat, sa dai si ,,rezultatele” celorlaltor concurenti!
Daca vrei sa vorbesti de VALOAREA unui club , asociatie , etc., vorbeste DE CONSTANTA si nu de un zbor bun , care in spatele lui ascunde 1O zboruri proaste!
Ne crezi tampiti, dar te asigur ca nu suntem !
Eu personal am o parere foarte buna despre columbofilii severineni,dar se pare ca au si ei uscaturile lor.Cine este dl. Varfenescu caci se pare ca D-zeu ia dat minte cu portia. Cum se poate sa faci astfel de comparati,ori este dus de lesa ca Grivei si bagat la inaintare?Bananele se mananca nu se ling dl.Ion!
Virfenescu Ion si Draghici Stefan , doua nulitati ale columbofiliei Mehedintene , ai caror porumbei zboara si PUTIN si URAT!!!
E greu sa-i gasesti in clasamente caci in timpul antrenamentelor , vazand cat de prost le zboara porumbeii , le este rusine sa cheme arbitrii in ziua etapei!!!
Totusi atunci cand cred ei ca au pasarile in forma si concureaza – sunt prastie!!!
Etapa oficiala de 5 minute , multe etape de 2-3 ore , etapa de 4 ore , cu zbor gen gutufan , porumbeii survoland cerul de la nord la sud si de la est la vest , la inaltimea plopilor si a blocurilor turn!!!
RUSINE DOMNILOR DRAGHICI SI VIRFENESCU!!!
Culmea tupeului a fost atinsa astazi de Nelu Obezul, asa cum este cunoscut el in Severin…
Cat de redus mintal trebuie sa fii, sa compari tipplerii de altitudine, porumbei cu zbor concentric, cu intrare in disparitie in 15 minute de la lansare, porumbei care 9O% din durata zborului, stau pe palier de puncte si disparitie, cu tipplerii maraton de la Satu Mare, care zboara mult, dar dezgustator de urat!
Ce porumbei sunt aia care zboara 18-19 ore pe deasupra caselor, trecand ca cocorii, de la un capat la altul al orasului, la inaltime joasa?
Cum pot anumiti crescatori sa dea mancare la asemenea progenituri?
Virfenescule tu confunzi marfa cu ambalajul, caii pur-sange, cu magarii!
Sunt doua varietati de tippler total diferite, care nu pot fi comparate.
MAI MANIPULATORILOR DE 2 LEI , IPOCRITI SI DUPLICITARI , INTRATI AICI PE SITE CU ACEST TOPIC , SA VA FACETI CUNOSCUTI?
DE CLUBUL ASTA AL VOSTRU , NU A AUZIT NIMENI PANA ACUM.
NU SUNTETI PE NICI UN SITE , NU SUNTETI CAPABILI SA VA PROMOVATI NICI REZULTATELE …
INTRATI PE SITE-UL COLUMBOFIL PORUMBEL.NET , INTRATI PE SITE-UL PORUMBEI.RO SI LA RUBRICA CLUBURI DE AGREMENT , O SA VEDETI CA NUMELE VOSTRU NICI MACAR NU ESTE MENTIONAT!
,,CERTIFICAT DE IDENTITATE SPORTIVA” , ,,MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI” , HA , HA , HA !
1.LA CE MANIFESTARI ORGANIZATE DE MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI ATI PARTICIPAT IN ULTIMII ANI ?
2.DACA AVETI VRE-O LEGATURA CU MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI , ATI REPREZENTAT VREODATA ROMANIA CU PORUMBEII DUMNEAVOASTRA ? UNDE ? SI CAND ?
NU DOMNULE VIRFENESCU , TOTUL ESTE O PROSTEALA PE FATA, DACA FRAIERII PUN BOTU BINE , DACA NU , ASTA ESTE !
TEHNICILE CEAUSISTO-COMUNISTE DE MANIPULARE , PRACTICATE DE DUMNEAVOASTRA , SUNT JALNICE!
VORBE , VORBE GOALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titlul corect al topicului, era: RETROSPECTIVA PERVERSA!
De ce retrospectiva a fost conceputa pervers si nu corect; deoarece a fost facuta de oameni perversi si nu corecti!
De la Draghici si de la Virfenescu, nimeni nu se asteapta la mai mult, ei sunt maestrii ipocriziei, ai manipularilor si ai prostelei pe fata.
Si acum sa trecem la lucruri si mai concrete:
– Vecinul meu, dr. Rezan, un om de 7O de ani, CU MULT BUN-SIMT si cu o educatie aleasa, a fost inselat in cel mai josnic fel de Draghici Stefan (coautor al Retrospectivei Perverse).
Invaluit in minciuni si in descrieri ce nu aveau nimic comun cu valoarea porumbeilor tippler maraton, ce ii detinea Draghici Stefan, batranul doctor, om onest, a bagat adanc mana in buzunar, dand intre 2OO – 4OO ron , pe fiecare gloaba cumparata.
Deceptiile au inceput sa apara odata cu testarea primilor pui:
– Globe penale, porumbei care antrenati ajungeau la doua ore de zbor , zbor asemanator porumbelului voiajor – in lungime , la inaltime joasa, foarte rar ajungand la inaltime medie.
Porumbei de copii mici, planoare, care mai mult corabiau decat zburau!
Cum nu ti s-au uscat mainile mai Draghici Stefan, sa iei unui batrat onest 3OO RON/BUCATA , pe niste rebuturi care nu merita nici sa primeasca mancare?
Vinde porumbei, mai Draghi, vinde, dar nu-ti batea joc de oameni!
Ba, Virfenescule, ai uitat sa compari rezultatele la Zburatori de Severin !
In toamna asta , la asociatia lui Torino , DUDASU PETRE a omologat rezultat de 6 ore , cu 4 ore de zbor in puncte si disparitie , la tineret , CHIRITA MARIUS a omologat rezultat de 9 h si 3O min., cu 7 ore de zbor in puncte si disparitie , tot la tineret , etc.; care au fost rezultatele pe care crescatorii de zburatori de Severin de la C.S.C.T. le-au realizat ?
Brasoveanu , Popescu , Zamfir , sunt clienti fideli ai lui nea Victor Ceasornicarul si din acest motiv sunt convins ca rezultatele facute de ei in 2O14 , SIGUR au facut fala C.S.C.T.-ului .(Scuze daca am scris gresit C.S.C.T., e prima data cand aud de acest nume si sper sa nu va fi botezat).
FRATE ASTA CARE A SCRIS FACATURA ASTA DE RETROSPECTIVA E NELU GRASU. AIA DIN TURNU SEVERIN II MAI ZIC SI DOMNUL 5 MINUTE. ASTA A CHEMAT ARBITRUL SA-L ARBITREZE IN ETAPA OFICIALA. TOT ZBORUL A DURAT 5 MINUTE ARBITRUL ALA NU A APUCAT SA-SI BEA NICI CAFEAUA SI A TREBUIT SA PLECE ACASA.
REZULTAT LA TIPPLER MARATON CARE A INTRAT IN ISTORIE = 5 MINUTE.
MULTE ITI SUNT DATE SA VEZI SI SA AUZI CAT TRAIESTI.
NU E DE RAS FRATE E DE PLANS. PORUMBEII DOMNULUI GRASU-5 MINUTE, DE MULTE ORI MANANCA LA 48 DE ORE , SUNT PEDEPSITI FARA SA FACA CEVA RAU. IN CAZUL ASTA AR TREBUII SA INTERVINA PROTECTIA ANIMALELOR SA-I SALVEZE.
Domnul Makara Andrei are doua zboruri peste 18 ore,in total maturi plus pui 71 de ore.rezultate destul de bune zic eu!
Anul 2014 a fost foarte bun pentru concursurile cu porumbeii de zbor.Felicitari tuturor concurentilor!
Cred ca va stiu de undeva ; voi sunteti aia de la fostul C.N.T. care in 2O12 ATI REUSIT SA VA POSTATI REZULTATELE pentru anii 2O1O, 2O11 si 2O12 !!
Desi o intarziere de 1-2 ani , decat deloc , e bine si asa.
La capitolul promovare , sunteti varza ; membrii vostri chiar daca mai fac cate un rezultat bun , nu-i cunoaste nimeni, datorita IGNORANTEI si INCOMPETENTEI dumneavoastra !!
Inclusiv in acest an , ati zburat maturii in luna mai si nici pana in luna octombrie nu aveati rezultatele postate.
Se vorbeste prin tara , ca la voi , omologatorii sunt prastie.
Voi ati auzit ce inseamna SA VA PROMOVATI MEMBRII pe site-urile nationale columbofile??
– Sigur nu !!
Trezitiva , este 2O14 domnilor Draghici si Virfenescu!!
Acum doua saptamani ne-am intalnit la Bucuresti, in incinta Corpului Expozitional Indagra, toti liderii cluburilor si asociatiilor care au in componenta lor columbofili care cresc porumbei din rasa Jucator de Galati, indiferent din ce varietate fac parte, zbor, zbor/joc, joc.
Exista si un proces verbal semnat de toti cei prezenti, au fost expusi porumbei din toate zonele tarii in care se creste aceasta rasa, insa numele astea doua, Ion Virfenescu si Stefan Draghici, mie unuia imi sunt necunoscute…
Noncombatul este frate cu ignoranta, lenea si lasitatea.
Nu va suparati, dar din acest motiv vad ca toata lumea va critica!
Cu stima si respect,
Marian – Galati
Eu cred ca marea vina nu apartine celor doi PSEUDOLIDERI despre care vad ca se spun doar lucruri NEGATIVE si oamenilor care se compromit si se lasa condusi de acesti doi FALISEI!!!!!
Eu unul as considera ca ma prostituez moral daca as accepta sa fiu condus de oameni DE ASA JOASA SPETA!!!!!!!
Din punct de vedere psihologic, oamenii din categoria lor, in viata se ghideaza pe proverbul ,,DACA MOARE CAPRA MEA, SA MOARA SI CAPRA VECINULUI” si din acest motiv, ceea ce fac ei, este un sabotaj permanent.
In acest context, daca va place sa fiti manipulati, e problema voastra, PROSTITUTIA MORALA apare doar cu acordul celor care SE COMPLAC sa o practice!!!!!!
VERE , HAIDETI SA VORBIM DE LUCRURI SERIOASE , CA M-AM SATURAT SA CITESC CE FACE GRASU SI CU CEFERISTU !!!
Buna dimineata !
Nu vreau sa intru in polemici si sa raspund la atacul initiat de colegul meu columbofil semnatar al acestui topic.
Din respect pentru membrii A.C.P.J.G.-RO , trebuie insa sa expun cateva rezultate pe care membrii asociatiei le-au realizat in anul competitional 2013 , la grupele de zbor.
Fac acest lucru fara sa compar rezultatele noastre cu rezultatele altor cluburi , desi membrii A.C.P.J.G.-RO ies cu fruntea sus din orice confruntare de acest gen.
Indiferent de frustrarile pe care le avem , decenta si fairplay-ul in viata trebuie sa primeze .
REZULTATE SEMNIFICATIVE TINERET 2013 – A.C.P.J.G.-RO:
Jucator de Galati , varietatea zbor :
1. Piussi Vittorio Torino – 6 h si 02 min. , cu 5 ore si 06 min. de zbor in puncte si disparitie ;
2. Piussi Vittorio Torino – 7 h si o5 min. , cu 5 ore de zbor in puncte si disparitie .
Zburator de Severin :
1.Pop Ovidiu – 5 h si 10 min., cu 3 ore de zbor in puncte si disparitie si 45 min. de zbor la inaltime mare;
2.Chirita Marius – 4 h si 05 min., cu 3 ore si 15 min. de zbor in puncte si disparitie si 15 min. de zbor la inaltime mare ;
3.Zarafu Remus – 5 h si 30 min., cu 2 ore si 50 min. de zbor in puncte si disparitie si 1 ora si 40 min. de zbor la inaltime mare;
4.Trandafir Nicolae – 4 h si 25 min. , cu 2 ore si 50 min. de zbor in puncte si disparitie si 40 min. de zbor la inaltime mare.
Tippler de altitudine :
1.Bogorodita Laurentiu – 4 h si 40 min., cu 4 ore de zbor la inaltime de puncte si disparitie si 15 min. de zbor la inaltime mare.
Ciung de Ploiesti :
1.Dumitru Mircea – 6 h s 23 min., cu 5 ore si 45 min. de zbor in puncte si disparitie si 14 min. de zbor la inaltime mare .
Personal , am un respect deosebit pentru crescatorii de tippler de anduranta de la Satu Mare , Oradea , Arad.
Sunt oameni decenti , cu foarte mult bun-simt , gazde ospitaliere si colegi adevarati .
O relatie amicala am avut si mai am cu domnul Daniel, fostul presedinte al C.N.T-ului , un om deosebit care ne-a ajutat sa procuram din Germania tippleri pakistanezi.
Atat eu , cat si colegii mei George si Ovidiu , avem doar cuvinte de lauda la adresa dumnealui.
Viata este scurta si trebuie traita frumos , este pacat sa lasam ura si invidia sa ne stapaneasca inimile, dragul meu Nelu!
Acum sa terminam sa prezentam rezultatele semnificative realizate de colegii mei din A.C.P.J.G.-RO in anul 2013 , dar de aceasta data in etapele desfasurate cu porumbei maturi:
Jucator de Galati , varietatea zbor :
1.Raiciu Stefan – 9 h , cu 8 ore de zbor in puncte si disparitie ;
2.Raiciu Stefan – 8 h , cu 6 ore si 15 min. de zbor in puncte si disparitie ;
3.Raiciu Stefan – 5 h si 45 min. cu 5 ore de zbor in puncte si disparitie ;
4.Zamfir Cristian – 5 h si 40 min., cu 5 ore si 15 min. de zbor in puncte si disparitie ;
5.Piussi Torino – 6 h si 25 min., cu 5 ore si 10 min. de zbor in puncte si disparitie ;
6.Rujea Sorinel – 7 h si 33 min., cu 5 ore si 35 min. de zbor in puncte si disparitie.
Terminam cu prezentarea rezultatelor semnificative realizate de noi , cu porumbeii maturi , in anul 2013:
Zburator de Severin :
1.Zarafu Remus – 9 h si 50 min., cu 6 ore si 55 min. de zbor in puncte si disparitie ;
2.Zarafu Remus – 7 h si 10 min., cu 6 ore si 25 min. de zbor in puncte si disparitie ;
3.Pop Ovidiu – 5 h si 15 min., cu 4 ore si 10 min. de zbor in puncte si disparitie ;
4.ChiritA Marius – 5 h si 45 min., cu 4 ore si 20 min. de zbor in puncte si disparitie ;
5.Zaharescu Mirel – 6 h si 25 min., cu 5 ore si 25 min. de zbor in puncte si disparitie ;
6.Zaharescu Mirel – 7 h si 45 min. cu 6 ore si 15 min. de zbor in puncte si disparitie ;
7.Trandafir Nicolae – 7 h si 05 min., cu 5 ore si 30 min. de zbor in puncte si disparitie .
Tippler de altitudine :
1.Bogorodita Laurentiu – 7 h si 3o min., cu 6 ore si 32 min. de zbor in puncte si disparitie ;
2.Bogorodita Laurentiu – 7 h si 15 min., cu 6 ore si 40 min. de zbor in puncte si disparitie ;
3.Ciuruc Mihai – 6 h si 25 min., cu 5 ore si 50 min. de zbor in puncte si disparitie .
Meserie te halesc!!!
Lau mai bine ii dadeai doua palme lui Nelutu, decat sa-l umilesti cu exemplele date de tine in cele 3 comentarii!!!
ACUMA IAR SE IMBATA SI LASA PORUMBEII NEMANCATI.
DACA L-A MANCAT UNDEVA, ACUM LASA-L SA SE SCARPINE!!!
VIRFENESCULE MAI BINE ITI BAGAI UN BAT IN F..D SI ITI VEDEAI DE TREABA !
TU CU CLUBUL TAU , SUNTETI CA TANTARUL CARE VREA SA SE BATA CU ELEFANTUL !
PAREREA MEA ESTE CA SCOPUL TAU A FOST SA DEVENITI SI VOI CUNOSCUTI SI SA IESITI DIN ANONIMAT ; V-ATI LUAT DE CEI DE LA A.C.P.J.G.-RO PREMEDITAT SI ACUM SUNTETI SI VOI PE PRIMA PAGINA…
NEBUNATICULE …
Pt. Octavian, com. 1o:
Si la noi la Simian au ajuns tippleri de maraton de la Draghici Ceferistul. Ca si ai lui Virfenescu sunt pamant de flori!
Dupa ce ca nu se duc sus, mai zboara si 2-3 ore. L-a prostit pe Nelutu si i-a luat banii pe ei, dar nasol este ca s-au raspandit prin tot Simianul.
Au si o influienta foarte proasta asupra porumbeilor din stol, chiar daca acestia sunt pasari de mare altitudine!
Doua pasari de la Jan Ceferistu daca ai in stol, tot stolul de 7-8 porumbei pleaca in lungime, la camp, de parca nu le-ai fi dat de mancare de doua saptamani.
Singura solutie in cazul acestor porumbei, este ciorba. Calduta, face bine la stomac si te scapa de necazuri…
Va dati toti cu parerea pe aici pe site, dar nici unul nu stiti SUBSTRATUL acestui topic!
In seara aceasta, la un SPRIT si o aluna, am aflat ca Jenica si Nelutu urmareau ca prin acest topic sa creeze TENSIUNI si CONFLICTE la nivel de oras, dar si mai grav, urmareau SA DEZBINE propriul club, incercand SA-L RUPA IN DOUA…
Ruperea clubului in doua, sau mai exact scoaterea pe linie moarta a celor ce nu le urmeaza ordinele, este un plan mai vechi pe care cei doi il pusesera la cale.
Toate aceste lucruri ma dezgusta, columbofilia devenind la fel ca si politica ; GRUPURI, INTERESE, DUPLICITATE!
Mai prietene , chiar crezi ca ne spui o noutate ???
Tot orasul stie ca la clubul lui Draghici domneste dictatura!!!
Sunt 5 cluburi in oras , dar asta este singurul club unde nu poti sa ai un punct de vedere.
Iti bagi p..a in ei de porumbei , iti bagi p..a in ea de pasiune , cand ajungi sa nu ai dreptul de a avea o opinie , cand ajungi sa fi sclavul lui Draghici si a lui Virfenescu!!!
Singurul care pana acum chiar a spus lucrurilor pe nume si a descris corect ce se intampla in acest club este domnul Nicu (comentariul nr. 14).
Totusi ca sa fii sclav si sa accepti sa fi umilit in propria pasiune , este putin cam mult.
Rusine domnilor ,,conducatori” !!!
TICULE DE DATA ASTA AI DAT CU BOATA’N BALTA CA AI PUS SCLAVII SA SCRIE DE PE ZECI DE NUME.RESPECTUL CARE IL AVUSASI DIN PARTEA COLEGILOR SE DUSE PE APA DUNARII.LA NOI IN ORAS NU SINT PORUMBARI CU NUMELE DE MAI SUS SI TOATE PARERILE DE MAI SUS FARA 1.2.4.SI11 IMI PAR CA SCRISE DE ACEIASI MANA.DACA NU MA INSEL RUSINEA E A TA TICULE.SI NICI LUMEACOLUMBOFILA NU AR TREBUI SA ACEPTE O PERSOANA SA SCRIE CU ZECI DE NUME.
Nu numai o data a demascat lumea-columbofila persoanele care au scris cu nume diferite. Nu este si cazul de fata unde persoanele care au scris mai sus, au scris de la calculatoare diferite (IP-uri diferite). Se vor aduce si dovezi pentru a nu mai fi dubii.
Va rog in schimb, sa aveti grija la limbaj si la acuzele nefondate.
Panoul Administratorului la rubrica: Comentarii

CLICK PENTRU MARIRE
Cat de penibil esti mai ,,Vicepresedinte”!!!
Clubul Columbofil de Zbor si Agrement Drobeta , din pacate pentru tine are un site si la rubrica Consiliu Director , nici macar nu exista functia de Vicepresedinte.
Ati trecut la manipulari securisto-comuniste si acum toti cei care nu sunt de acord cu practicile voastre dictatoriale scriu ,,la aceeasi mana”!!!
Simpaticilor , vorbiti de respect , voi aia fara nume si identitate care va semnati ,,Vicepresedinte”!!!???
Nu va dus mintea sa folositi numele unei functii existente pe site , la Consiliu Director.
Diversiuni ieftine . Voi doi aveti dreptate , iar majoritatea oamenilor care au un alt punc de vedere , nu exista.
Penibil!!!
Bine ca a mai fost spulberat un mit,felicitari lumea columbofila!
MAI MANIPULATOR DE 2 LEI , ITI VENII TIE IDEIA SA MA FACI PE MINE CLONA !
IN TARA ASTA DACA LUPTI CU AIA CARE FAC ABUZURI , CEL MAI SIMPLU ESTE SA-TI SPUNA RESPECTIVII CA NU EXISTI ; TE FAC CLONA!
MINCINOSUL NAIBII CE ESTI , TE SEMNEZI VICEPRESEDINTE , FUNCTIE CARE OAMENII ASTIA ZIC CA NU EXISTA!
TU N-AI NUME , N-AI PRENUME?
MAI MA CERT CU UNII ACUM SI PE SITE-UL PORUMBEL.NET SI AIA AU ACEIASI STRATEGIE ; DACA TE DAI LA SEFI , ZIC CA ESTI CLONA!!!!!
vazand calitatea comentariilor ce fac deliciul celor trei crai (barboianu,bogorodita si zarafu)nu pot decat sa imi intorc si celalalt obraz si sa fac precizarile necesare
-nu s-au publicat aici clasamentele csct-ro ci au fost evidentiate ,,virfurile,,
-numai la rasele la care clubul DROBETA concureaza
-multumesc pentru aprecierile tripletei asupra mea,pentru ca si-au facut treaba,descriindu-ma atat de fidel prietenilor lor(chiar cred ca ei sunt reali,altfel…)
-nu cred ca a fost o comparatie intre cai si magari,ci intre oamenii ce stau in spatele acelor rezultate
-toate rezultatele prezentate sunt reale!
-daca dictatura este respectarea regulilor,o prefer anarhiei!
-imi asum in continuare rezultatele personale indiferent de valoarea lor!(nu cred ca deranjeaza pe cineva)
-restul este RETROSPECTIVA 2014
Descrierea unor rezultate fie ele bune ori foarte bune intr-un mod selectiv de tendentios este un mod clar de atac la bunul mers al columbofiliei ,un mod de a invrajbi membrii columbofili din orasul nostru ce apartin clubului national ‘ACPJG-RO si ALTII’.
Problemele clubului daca exista se rezolva in mod democratic in litera REGULAMENTULUI NATIONAL SPORTIV si nu in topice pe site-uri publice . Clubul ‘Drobeta’ este afiliat CSCT si este obligat sa respecte prevederile statutului CSCT-RO.
Recomand domnului Virfenescu citirea si insusirea cap. V ,pag. 137 CODUL DE CONDUITA, COMPORTAMENT SI FAIR-PLAY .
Draga Nelu ,
In viata nu este important sa fii bogat , nu este important sa ai functii , esential este sa nu-ti lipseasca cei sapte ani de-acasa !
Te pup,
Laurentiu
Daca CSCT-RO ar fi un club care se respecta, cazul ION VIRFENESCU ar fii pe ordinea de zi A COMISIEI DE DISCIPLINA!
Cand ai in fata panoul administratorului si vezi clar ca se scrie de pe calculatoare diferite, sa continui sa persisti SA ARUNCI CU NOROI in unii si in altii, este chiar LIPSA DE EDUCATIE!
Iar RETROSPECTIVA 2o14 este un dezastru, deoarece din ce am citit in comentariile de mai sus, majoritatea competitorilor de la CSCT-RO, s-au descalificat, NEFIIND CAPABILI SA FACA BAREMELE.
Nelutu ti-ai atins scopul; esti vedeta pe site!
Si reclama negativa te aduce in centrul atentiei. Nu-i de lauda da esti un fel de Ogica s-au de Sanziana Buruiana.
Vulpe batrana si grasa ce esti, hai sa te citez putin sa vezi cat de IPOCRIT ai fost la com. nr. 3O:
– ,,AU FOST EVIDENTIATE VIRFURILE, NUMAI LA RASE LA CARE CLUBUL DROBETA CONCUREAZA;”
– ,,DACA DICTATURA ESTE RESPECTAREA REGULILOR, O PREFER ANARHIE!”
Tu minti si cand respirI, Ion Virfenescu!
Daca ai fi respectat ceea ce declari mai sus, in duplicitara ta RETROSPECTIVA 2O14, ai fii comparat si rezultatele la rasa zburator de Severin…
Ti-a fost rusine sa compari rezultatele lui Zamfir, Brasoveanu, Burghina, Balac si Popescu de la CSCT-RO, cu ale lui Chirita, Bratu si Dudasu, de la A.C.P.J.G.-RO!?
Era prea mare diferenta de valoare!?
Sa mai zica lumea ca noi in club la VICTOR STANCOVICI [CEAS], nu suntem corecti si nu respectam regulile…
Cel care ,,nu respecta regulile” si manipuleaza lumea pe site-uri, esti tu vulpe batrana si grasa!
Cum se poate dl. Virfenescu de la inaltimea functiei tale ca am vazut ca esti OMOLOGATOR sa pui pe picior de egalitate doua zboruri de 7 ore,unul cu 2 ore de puncte,iar al 2lea cu 6ore de puncte????? Acest exemplu a fost dat in ceia ce numesti dumneata retrospectiva!!!!!Aici este vorba deINCOMPETENTA oriTENDENTIOZITATE crasa,si am citit ca este complice si presedintele Draghici la acest material.Cu astfel de initiative bolnave va ocupati?Cum ati comparat doua zboruri de tripleri unul contabilizat in ore si min ,iar altul in puncte pe minut?????Ce comparam aici,oameni in conceptia ta!Ar trebui sa va fie rusine,asta este exemplul pe care ar trebui sa-l dati.Creiati tensiuni si animozitati pe saituri cu crescatori din tara compunind topice de prostgust,acesta este nivelul de cultura dobandit de domniile voastre?? In tara noastra incompetenta si ignoranta nu este scutita de rigorile legilor si nici apreciata de comunitate!
in virtutea dreptului la replica, rog tov. barboianu sa publicati acest ultim comentariu al meu.
-cu toate ca sunt contemporan cu asa zisul zburator de severin mentionez ca nu am crescut niciodata aceasta suse a galateanului
-cei ce au fost nominalizati de zarafu remus ca au cumparat porumbei de la stancovici victor,au cumparat decat acea parte de 60 %a galateanului de zbor ce se regaseste in pseudorasa mai sus numita
-barbatii isi vorbesc totdeauna fata in fata,nu prin intermediul virtualului
-tu, zarafule, ai devenit avocatul ,,diavolului,,-uitand cei 20 ani de cand ai activat in clubul ce te-a promovat in prima liga-1994-2014
-la anul -2015-se vor implini 20 ani de cand ciungul de ploiesti varietatea zbor este in competitie,unde ai obtinut nenumarate premii.
-in concursurile realizate de CNT,CSCT nu exista decat un loc I,restul sunt istorie.
-nu cred ca pozitia responsabilului tehnic sportiv de la clubul DROBETA difera de cea a lui zarafu remus
-in consecinta, iti cer public sa iti clarifici pozitia fata de ROI,ROF,RNS al actual CSCT-RO
-ce ce ridica sabia ,de sabie va pieri
-observ ca este o singura lume columbofila- a lor
-ceilalti nu mai exista
PS-in afara de zarafu,bogorodita,barboianu-de doua ori,in rest nu cunosc nici un alt comentator ce si-a exprimat opinia despre subiectul in cauza.
CURAT LUME COLUMBOFILA
Bai baiatule tu chiar n-ai nici un pic de rusine…
Ai estenuat cititorii acestui site!
Ameninti, minti, faci difersiuni!!!!!!!!!!!!!
Virfenescule cine te crezi???????????
ZBURATORUL DE SEVERIN ESTE RASA STANDARDIZATA IN ANUL 1991, STANDARD LA REALIZAREA CARUIA CONTRIBUIND DOMNUL SASU DE LA SATU MARE, DOMNUL FELICIU BONATIU, ETC.
LA ACEA VREME AU FOST PREZENTATE COMISIEI DE STANDARDIZARE 6o DE CRESCATORII CE INSUMAU 4OOO DE PORUMBEI DIN ACEASTA RASA.
DE 23 DE ANI IN ORASUL DROBETA TURNU SEVERIN SE ORGANIZEAZA COMPETITII CU PORUMBEI DIN ACEASTA RASA ,,ZBURATORUL DE SEVERIN”, REALIZANDU-SE REZULTATE BUNE SI FOARTE BUNE,STABILINDU-SE SI DOBORANDU-SE RECORDURI.
ACUM NE TREZIM CA VINE ION VIRFENESCU SA NUMEASCA NOBILA RASA ,,ZBURATOR DE SEVERIN” PSEUDORASA.
CLUBUL SIMIAN, CLUBUL PHONIX {AFILIAT CSCT}, ASOCIATIA COLUMBOFILA DE ZBOR SI AGREMENT MEHEDINTI SI ACPJG, ORGANIZEAZA ANUAL CONCURSURI CU PORUMBEI DIN RASA ZBURATOR DE SEVERIN.
PORUMBEII ACESTIA SUNT PREZENTATI DE ANI DE ZILE IN EXPOZITII NATIONALE.CAT DE DEREGLAT TREBUIE SA FII SA NUMESTI ZBURATORUL DE SEVERIN PSEUDORASA?
CE AR FI SA-TI FACI UN CONTROL MAI AMANUNTIT LA UN DOCTOR BUN, IOANE?
VA ROG DACA ARE CINEVA SA-MI DEA SI MIE NUMARUL DE TELEFON AL DOMNULUI SASU DE LA SATU MARE, CA OAMENI CA ION VIRFENESCU NU AU CE SA CAUTE IN COLUMBOFILIA DIN ROMANIA.
VA MULTUMESC!
MI-AS DA NUMELE SI PRENUMELE DAR NU AM CHEF SA-MI DAU IN CAP CU NEBUNUL PE STRADA.
Crescatori de legenda, care au ridicat la rang de brend national si nu numai, rasa Zburator de Severin:
– Marghescu Felician, Fanica Cocosatu, Mitica Stoiu, Groza Constantin, Gheorghe Cazacu, Popescu Marius, etc.[columbofili trecuti in nefiinta – Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca in pace]!
Si Stancovici Victor, Istodor Doru, Gitan Ion, Zamfir Adrian, Trandafir Nicolae, Marsu Virgil, Florica Lupulescu, Popescu Marius, Tunsoiu Constantin, Barzac Ionel, Sandu Sarbu, Dovlete Radu, Plavitu Liviu, Sandu Paraschivan, Balac Mihai, Surdu Mihai, Ibrian Alin, Popescu Gabriel, Bratu Viorel, Pop Ovidiu, Dudasu Petre, Chirita Marius, Toma Petre, Radu Gicu, Stanescu Viorel, Danubianu Viorel, Brasoveanu Adrian, Breazu Nicusor, Gica Pais, Claudiu Ciolanescu, Arnautu Gigel, Pais Emil, Mihart Dan, etc.
In spatele acestui ,,etc.” , mai sunt cel putin 1oo de columbofili care cresc rasa Zburator de Severin, dar m-ar prinde dimineata sa vi enumar pe toti!
Si acum daca am judeca dupa mintea domnului Ion Virfenesu, am avea tupeul si obraznicia sa spunem ca acesti oameni au crescut si cresc o pseudorasa?
Domnule Nelu, doriti sa cer buletinele celor care-si spun parerea si sa va fac cunostinta pentru a-si castiga dreptul de a scrie pe acest site????
Dl Virefenescu nu voi intra cu tine in polemici dar iti voi raspunde acum cu cateva sfaturi si repere din dorinta si cu speranta ca nu vei ramane asa cum esti .
Iti multumesc pentru aprecierile pozitive dar te rog sa nu-mi mai scri seara, pari foarte zdruncinat si obosit, nu esti coerent in exprimare iar mintea iti este intr-o nebuloasa totala. Scrie-mi dimineata ,eventual pune-mi pe un stick sa-l citesc, sa ma amuz cand voi fi batarn si senil.
Iti recomand sa citesti R.N.S. , sa-l recitesti pentru ca acolo vei gasi lucruri frumoase si interesante ce te vor deschide la minte si iti va ameliora boala. Cauta la pag. 122, cap. III , art. 9 si cu siguranta vei gasi raspunsul la intrebarile ce iti bulverseaza creierul .
Universul tau este foarte limitat: servici, casa, alimentara din colt, mai iesi in lume poate vei cunoaste oamenii, crescatorii si totodata vei iesi din anonimat in mod decent si nu scriind bazaconii pe internet.
Anul trecut vroiai demiterea presedintelui, anul asta faci cu el retorstective ghiolbaniste, la anu cine stie ….
Iti recomand sa iti faci un control la mansarda, avem doctori specializati pe diferite afectiuni si poate iti bunghesc problema si apoi te repara .
Pentru alte nelamuriri iti voi sta la dispozitie in particular ori in sedinta ,asa cum te-am invitat si in comentariul anterior.
Salut Adi !
L-ai uitat pe Mirel Zaharescu (Francezu) din generatia tanara si pe nea Gigi Afrim din generatia veche.
Ambii la vremea lor au fost valori.
Zburatorul de Severin are o istorie si un trecut de legenda si Virfenescu si tot neamul sau, de la maimuta incoace, nu le pot lua!
Azi am vorbit cu un crescator din Severin si a zis ca topicul ar fi vrut sa fie un fel de sondaj al crescatorilor de cum e mai bine sa zbori tineretul,vara in iulie ori toamna in septembrie,dar dl. Varfenescu e mai incet in exprimare si a zis ca e totuna cu acele comparati intre “oameni” cum zice dansul. Daca sezonul copetitional tine de la 1 mai la 30 septembrie iar calendarul este intocmit de crescatorii ,o sedita rezolva problema!am zis eu,dar nu e asa frate.
Cica in clubul ala sint cateva conditi:
-sa ti capul in pamant
-sa nu vi cu propuneri
-sa rezisti la jigniri
Cred ca ecei membri sant oameni puternici,rezistenti!
Am intrebat daca scriu cu pseudonime,si omul imi zice:
“Ce ai frate esti nebun n-ai vazut ca pe ei ii intereseaza CINE nu CE a scris.Daca nu te pot razbi cu bataia iti vandalizeaza masina ca lu Zarafu si atunci iti convine?”
In concluzie “oameni” vor sa termine repede treaba,ca iepurasul sexul.